1) Valg af dirigent og gennemgang af dagsorden
2) Bestyrelsens beretning
3) Forelæggelse af kontrolleret regnskab
4) Fastsættelse af medlemskontingenter
5) Behandling af indkomne foslag (forslag skal være bestyrelsen i hænde
senest 10 dage før Generalforsamlingen
Forslag fra bestyrelsen til ændring i
vedtægterne:
o
§6
stk. 5
punkt 7 i dag: Valg af bestyrelsesmedlemmer samt suppleant.
o
§6
stk. 5
punkt 7 forslag: Valg af bestyrelsesmedlemmer.
o
§6
stk. 5
punkt 8 forslag: Valg af suppleant.
o
Konsekvensrettelse:
Nuværende §6 stk. 5 punkt 8-10 ændres til §6 stk. 5 punkt 9-11
6) Valg af formand / kasserer. På valg er kassererHeine Snede
(genopstiller)
7)
Valg af bestyrelsesmedlemmer samt suppleant. På valg er
bestyrelsesmedlem Jørn Iversen (genopstiller), bestyrelsesmedlem Jørgen
Olesen (genopstiller ikke) og suppleant Lars Linnebjerg (genopstiller
ikke)
8) Valg af bilagskontrollant. På valg er bilagskontrollant Stig
Kristensen (genopstiller)
9) Forelæggelse af repertoireplan
10) Eventuelt
Referat fra
generalforsamling på Silkeborg Ny Teater den 30.4.2017
67 fremmødte 66 stemmeberettigede
Tina indledte generalforsamlingen med 1 minuts stilhed til
ære for Paul Jensen et mangeårigt medlem af teatret.
- Valg
af dirigent: Jørgen Kongsbak blev valgt til dirigent, Wigant Dreier og
Lone Iversen blev valgt til stemmetællere
- Bestyrelsens
beretning, Tina aflagde beretningen. Der var ingen kommentarer
- Forelæggelse
af kontrolleret regnskab: Heine aflagde regnskabet, der er et lille
underskud, derfor sætter vi priserne op på øl/vand til næste sæson,
priserne for medlemmer forbliver som nu.
- Fastsættelse
af medlemskontingent: bestyrelsen foreslår uændret kontingent dvs. 60 kr.
for børn under 18 år, 60 kr. for pensionister og 120 kr. for andre,
samtidig er det bestemt at medlemmer får 1 fribillet i stedet for 2, når
vi er så mange aktive medlemmer, bliver det til mange penge, som teatret
går glip af. Der var ingen kommentarer.
- Behandling
af indkomne forslag:
1.
Forslag fra bestyrelsen til ændring af vedtægterne
a. § 6 stk. 5 punkt 7 i dag
valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleant
b.
§ 6 stk. 5 punkt 7 forslag: valg af bestyrelsesmedlemmer
c.
§ 6 stk. 5 punkt 8 forslag: valg af suppleant.
d. konsekvensrettelse:
nuværende § 6 stk. 5 punkt 8-10 ændres til § 6 stk. 5 punkt 9- 11
Forslaget vedtaget.
2.
Forslag fra Kenneth Holme Poulsen omkring undersøgelse af muligheder for
udenfor de faste tidspunkter (udsendt på mail 21.4.2017)
3.
Forslag fra Kenneth Holme Poulsen omkring undersøgelse af muligheder for
elektronisk
billetbestilling med billetbetaling (udsendt på mail 21.4.2017)
Forslaget blev drøftet.
Malene
vil gerne hjælpe med input. Lars: vi har allerede været ude og indhente
forslag,
Steen
mener det er vores fordel at der kan afbestilles billetter, det kan der ikke
hvis de er
betalt
forud, man kan godt få systemer, hvor man ikke betaler forud. Vi har de sidste
2 år
brugt sms til børnestykket, det har virket
godt. Flere vil være behjælpelig både med
undersøgelse af forslaget billetbestilling og hjælpe med udformningen af
plakater.
Bestyrelsen arbejder videre.
- Valg
af kasserer: Der var genvalg af Heine Snede.
- Valg
af bestyrelsesmedlemmer og suppleant: på valg Jørn Iversen (genopstiller),
Jørgen Olesen (genopstiller ikke) og suppleant Lars Linnebjerg (genopstiller
ikke). Forslag Jørn Iversen, Jørn Pedersen og Jane Justesen, Jørn Iversen
og Jørn Pedersen blev valgt til bestyrelsen og Jane Justesen som
suppleant.
- Valg
af bilagskontrollant: der var genvalg af Stig Kristensen og genvalg af Per
Dybsø som suppleant.
- Forelæggelse
af repertoireplan: EFTERÅRSSTYKKET bliver På sporet af en Baggårdspuma –
en kabaret om Otto Brandenburg fra hans tidlige ungdom og gennembrud til
hans karriereslut. Medvirkende 4 eller 7 damer og 4 herrer, der bliver en
”hilse på” aften i juni, øve start
er 10.8. og følgende torsdage fra 19 -22 der er premiere torsdag den 26.10
og sidste spille dag den 2.12. i alt 12 forestillinger. Instruktør er
Michael Iversen. REVY medvirkende 6-8 personer, forfattere/instruktører
Kent Knudsen og Morten Sørensen, Jørn Iversen er hjælpeinstruktør. Tekster
udleveres ved møde den 29.8. og øve start den 5.9. og følgende tirsdage
fra 19 – 22. premiere 23.11. der spilles 6 forestillinger før jul efter
jul startes den 4.1. og sidste spilledag er den 24.3. der spilles 19
forestillinger efter jul. FORÅRSSTYKKET bliver Mor(d)skab medvirkende 4
kvinder og 4 mænd, instruktør bliver Wigant Dreier, ”goddag-møde” før
sommerferien med udlevering af manuskripter, øve start den 13.9. og
følgende onsdage 19-22., premiere torsdag den 18.1. og sidste spilledag
den 23.3. i alt 15 forestillinger. BØRNESTYKKET: Folk og røvere i
Kardemommeby medvirkende 10-15 børn og gerne 2/3 Unge/voksne øve start
bliver 18.9. og følgende mandage 17.30.- 20.30premieren bliver mandag den
22.1. kl. 19.30 og sidste spilledag 17.3. der bliver 13 forestillinger,
der er legedag og manuskriptudlevering den 28.5. kl. 10-15. instruktør
bliver Kerstin Aagaard og Morten Bak Hansen, konsulent Lars Linnebjerg. I
år er spilleplanen klar og bliver udsendt til alle medlemmer.
- Evt.:
der ønskes nyt til gulvvask, noget der er bedre end det vi har. Forslag om
mobilpay, men det er ret dyrt, når det er en forening. Vi er ikke gode nok
til at få vores programmer ud, alle bør være mere aktive, det er i alles
interesse. Måske kunne der på logoet i det store vindue, påføres hvad vi
spiller i indeværende sæson. Der kunne være spilledatoer på flyers, vi
skal optimere på de enkelte stykker. Syvkanten (friluftsspillet i Varde)
har rettet henvendelse til os, hvis vi bliver mere end 25 personer kan vi
få rabat på billetterne, vi kan også få en rundvisning, hvis vi bliver
over 25 giver teatret bussen derned. Det bliver den 5.7. Malene tænker der
kommer tilbud på billetter til Kabaret i Jysk musikhus. Jørgen omtaler
kursus på Rønshoved den 17-19-.9., han deltager selv. Tina takkede Jørgen
Olesen og Lars Linnebjerg for deres arbejde i bestyrelsen. Jørgen takkede
for god ro og orden. Tina takkede Jørgen fordi han ville være dirigent og
tak til alle de fremmødte.
|